Subject: FW: Väo Oja taastamine.
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 15:14:32 +0200

Palun reg

From: Ülle <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 11, 2025 3:12 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: FW: Väo Oja taastamine.

Tere Krista Einama.

Terasekeskus OÜ  oli sõlmitud leping Tallinna linna planeerimise ametiga.

Väo Oja taastamiseks.

Kuna oja saab alguse Lagedi tee 8  kinnistu piirilt.

Siis pidasime nõu Marko Vainuga kes avaldas oma arvamust, kuidas seda oja
taastada ja uuesti arvele võtta.

Sooviksime teie arvamust ja nõusolekut selle Väo oja taastamiseks.

Edastan TLV sõlmitud lepingu ja kirjavahetuse.

Lugupidamisega

Ülle Laanemäe

From: Ülle <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 28 October 2024 15:18
To: 'Jana Kopezina' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väo oja vastus kirjale

Tere Jana.

Halduslepingut võiks uuendada ainult Väo oja taastamise suhtes.

Kuna Väo tee on valmis ehitatud siis meil ei ole vaja sellega tegeleda.

Lugupidamisega

Ülle Laanemäe

From: Jana Kopezina <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 28 October 2024 13:54
To: Ülle <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Väo oja vastus kirjale

Tere

Täname Teid esitatud kirja eest.

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet on asunud seisukohale, et Väo oja
taastamine soovitatav. Vajalik on riigimaa, Lagedi tee 14 nõusolekud.
Arvestama peab piirkonnas sh Väo ojaga seotud aladel ringtee ja Pirita jõe
vahelisel alal kehtestatud või koostamisel olevate planeeringutega.

Kuna halduslepingu sõlmimisest on möödas enam kui 10 aastat, siis tuleb
uuendada varem 13. augustil 2014 sõlmitud halduslepingut nr 3-7/131.

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet teeb ettepaneku uuendada leping
ehitusloa menetluse raames. Ootame Teie tagasisidet/nõusolekut kirjas
tehtud ettepanekule.

Parimate soovidega

Jana Kopezina

halduslepingute spetsialist

ehitusõiguse ja tegevuslubade osakond

53538026

From: Ülle <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 8, 2024 8:27 AM
To: Hannela Vaher <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: FW: Väo oja.

Tere Hannela.

Ma helistasin TLP ametisse ja nemad ütlesid sealt et TT lepingutega
tegeleb Tallinna Kommunaalamet.

Sellepärast ma teile selle kirja saatsingi et teie olete  halduslepingute
spetsialist ja ehitusõiguse ning tegevuslubade osakond.

Või tegeleb nende TT lepingutega keegi teine inimene.

Lugupidamisega

Ülle Laanemäe

From: Hannela Vaher < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 07 October 2024 16:28
To: Ülle < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: FW: Väo oja.

Lp Terasekeskus OÜ esindaja

Palun Teil täpsustada Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalametisse pöördumise
põhjus?

Lugupidamisega

Hannela Vaher

halduslepingute spetsialist

ehitusõiguse ja tegevuslubade osakond

+372 5301 9575

From: Ülle < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, October 7, 2024 11:19 AM
To: Hannela Vaher < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: FW: Väo oja.

Tere Hannela.

Terasekeskus OÜ on olnud ühenduses Keskkonnaagentuuriga ja saime sealt
sellist tagasisidet et voolu sängi esialgne taastamine on täiesti
võimalik, kuna see jäi Transpordiameti poolt tegemata uue ringtee
ehitusega.

Me soovime osaliselt taastada Väo oja algupärase alguse Lagedi tee 8
kinnistult nagu kaasasolevalt jooniselt on näha punase noolega.

Tere!

Selge. Sellisel juhul on teil vaja peamine kooskõlastamine teha
Transpordiametiga, et nad lubaksid läbi Lagedi tee T2 kinnistu selle
ühenduse taastada. Küsimus võib ilmselt tekkida truubi läbilaskevõimega.
Ja kui neile avatud voolusäng ei peaks millegipärast meeldima, siis võib
see taastatud ühendus ka torus olla:

Kui ühendus on taastatud, siis Keskkonnaagentuur saab teie kinnistu
piirilt Väo ojana arvele võtta.

Marko Vainu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.